Vanjsko područje

Za prvi dojam ne postoji druga prilika: vanjsko područje Vašeg poduzeća Vaša je posjetnica. Uredite okolinu svoje poslovne zgrade kvalitetnim proizvodima za uređenje vanjskih površina te ostavite dobar dojam kod posjetitelja i klijenata. Praktičnim stalcima za bicikle i nadstrešnicama učinit ćete nešto dobro i za svoje djelatnike.

Vanjsko područje – posjetnica Vašeg poduzeća



Za prvi dojam postoji samo jedna prilika – pa tako i kada je riječ o posjedu Vaše tvrtke. S pomno održavanim vanjskim područjem pobrinut ćete se za to da posjetitelji, kupci i partneri imaju samo riječi pohvale za Vaše poduzeće. Za djelatnike su dobro oblikovana područja za boravak na slobodnom također od iznimne važnosti.



Što je sastavni dio zadaće opremanja vanjskih područja?



Sva područja posjeda Vaše tvrtke koja se nalaze pod otvorenim nebom. Ona primjerice započinju kod prilaza zgradama i završavaju kod područja za odmor odnosno pušenje za djelatnike koja Vas pozivaju na opuštanje.


Postoje brojna različita područja za koja se itekako isplati savjesno uređivanje i opremanje:



  1. Parkirna mjesta za sve vrste transportnih pomagala – od automobila do bicikla

  2. Područja za skladištenje i skupljanje otpada ili sirovina i pomagala

  3. Tranzitni putovi između različitih zgrada

  4. Reprezentativne površine, primjerice ispred glavnog ulaza


Kod svih je ovih (no i drugih) površina čistoća od najveće važnosti. Tek kada je ona zajamčena mogu uslijediti druga pitanja u vezi s oblikovanjem i uređivanjem.



Zašto je njegovano vanjsko područje tako važno?



Vizualni dojam koji Vaše vanjsko područje prenosi također se odražava na predodžbu o Vašem poduzeću. Važnu ulogu također igraju čimbenici kao što su usmjeravanje, sigurnost i funkcionalnost.



Prometno zrcalo za teško vidljive vozne putove područja tvrtke možda nije najljepša vizualna komponenta, no ono je svakako neizostavno. Nadstrešnice za pušače uvelike ograničavaju područje za pušenje i tako osiguravaju dobro usmjeravanje, dok stupovi za zastave ponajprije služe u reprezentativne svrhe.



Također trebate imati na umu da sa svakim elementom uređenja šaljete jasne signale. Područja na otvorenom koja pozivaju na odmor služe za opuštanje Vaših djelatnika i tako poboljšavaju cjelokupnu atmosferu unutar poduzeća. Kupci će se zahvaljujući dobro označenim i oblikovanim putovima te kvalitetnim materijalima proizvoda kao što su primjerice pepeljare osjećati posebno dobrodošlima.



Njegovana vanjska područja uvijek predstavljaju dobro osmišljeni spoj oblika, funkcije i lokacije. I u vezi s time ćemo Vam s radošću pomoći!



Koji su čimbenici najvažniji u pogledu oblikovanja vanjskog područja?



U načelu bi svako područje trebalo ispunjavati zahtjeve u vezi s izgledom, sigurnošću i funkcijom. Ovisno o tome koje je vanjsko područje u središtu pozornosti, pojedini se prioriteti dakako mogu promijeniti. Donosimo Vam i nekoliko primjera:



  • Ulazno područje: ovdje je prije svega riječ o predstavljanju, usmjeravanju i osjećaju dobrodošlice. To ćete postići pravilnim brendiranjem, dovoljnom količinom kanti za otpad, namještaja za sjedenje i odgovarajućim sustavom za vođenje s pomoću znakova i putokaza.

  • Kolni i spojni putovi: sigurno kretanje pješaka, motornih vozila i teških strojeva mora se osigurati u svakom slučaju. To ćete postići primjerice jasnim oznakama kolnika te sustavima za usmjeravanje i zapornim sustavima.

  • Mjesta za skupljanje odnosno skladištenje: jasno vizualno razgraničenje od drugih lokacija područja tvrtke te osiguravanje ovih lokacija uvelike utječu na cjelokupno oblikovanje.


Koji propisi vrijede kod oblikovanja vanjskog područja?



U načelu biste isprva u djelo trebali provesti odredbe Zakona o cestovnom prometu te propisa o skladištenju opasnih tvari. Stoga bi najbolje bilo kada biste se informirali o svim relevantnim radnim propisima prije no što započnete s oblikovanjem vanjskog područja.



Kako Vam možemo pomoći u vezi s oblikovanjem Vašega vanjskog područja?



Za Vas smo sastavili opsežan pregled proizvoda s brojnim savjetima za vanjska područja. Naravno, također ćete pronaći brojne proizvode koji će Vam pomoći pri oblikovanju. U njih se primjerice također ubrajaju informacijske ploče za usmjeravanje posjetitelja, djelatnika i kupaca. Ili (vrlo važni) stalci za bicikle i nadstrešnice. Također smo mislili na detalje kao što su poštanski sandučići. Naposljetku ćete ovim proizvodima u ime svojeg poduzeća također pokazati da Vam je stalo do kvalitete.



Naši savjetnici za kupnju uostalom predstavljaju prvu polazišnu točku za sva Vaša pitanja u vezi s proizvodima koji su od iznimne važnosti za Vaše vanjsko područje – primjerice u vezi s temom pepeljara i kanti za otpad. K tomu Vam u svakom trenutku također osobno stojimo na raspolaganju – slobodno nas nazovite ili se koristite jednom od naših drugih mogućnosti za stupanje u kontakt.