Trendovi u pakiranju

O čemu trebate voditi računa pri pakiranju svojih proizvoda

2021/08/31

Prisjetite se situacije u kojoj ste zadnji put raspakiravali paket. Bilo da je to bio novi pametni telefon prvog radnog dana ili novi pisač u uredu. Što ste prvo ugledali prilikom odmatanja? Pakiranje, naravno.

Prva dodirna točka klijenta s proizvodom je pakiranje. Kad je dizajn profesionalan, potrošač povezuje proizvod s visokom kvalitetom. Glavna funkcija pakiranja zaštita je prilikom transporta, no ono ujedno ima i reprezentativni karakter, pri čemu je prvi dojam presudan.

Sljedeća objava na blogu bavi se trendovima u području primarne i sekundarne ambalaže, koji su ilustrirani primjerima iz prakse. Pritom je naglašeno na što trebate pripaziti kako bi Vaše poslovanje u budućnosti bilo uspješno. Na koncu dajemo svoj pogled u budućnost razvoja industrije pakiranja.

Pregled industrije pakiranja

Globalizacija, inovativne tehnologije i sve veći zahtjevi potrošača značajno utječu na rastuću industriju pakiranja. Procjenjuje se da ukupni globalni obujam tržišta ambalaže iznosi gotovo 900 milijardi eura (stanje u 2019.). Ukupna proizvodnja industrije pakiranja samo u Njemačkoj iznosi preko 50 milijardi eura. To je oko 2 % bruto domaćeg proizvoda. Na globalnoj razini prvo mjesto zauzima strojarstvo u zemljama DACH regije (Njemačka, Austrija i Švicarska). U industriji pakiranja u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj posluje više od 5000 tvrtki.

Nove tehnologije i uporaba različitih materijala trgovcima omogućavaju brzo reagiranje na trendove i prilagođavanje željama kupaca. Pet ključnih trendova u industriji pakiranja može se svesti na sljedeće kategorije:

Trendovi u pakiranju wt$

Što donosi budućnost?

U nadolazećim godinama ambalaža će se sve više izrađivati od bioloških materijala koji su 100 % razgradivi. Sljedeći primjeri pružaju uvid u aktualne razvoje.

Pametna pakiranja

Trendovi u pakiranju wt$

U borbi protiv bacanja hrane promiče se razvoj »aktivnog pakiranja«. Sve je veća potražnja za ambalažom za hranu koja može produljiti rok trajanja, čime se smanjuje bacanje hrane.

Tako se na ambalaži mogu pronaći inteligentni indikatori koji pokazuju svježinu, temperaturu i prvo otvaranje proizvoda. Njihova je svrha pomoći potrošačima u donošenju svjesnih odluka o potrošnji robe.

Gljive umjesto stiropora

Trendovi u pakiranju wt$

Budući da je stiropor teško reciklirati i da se trenutačno upotrebljava za tehničke proizvode, istraživači su razvili alternativu izrađenu od gljiva: materijal za pakiranje biološkog je porijekla i ne sadržava nikakve kemijske tvari. Softverski divovi poput tvrtke Dell Computers već se koriste ovom tehnologijom kako bi poboljšali svoj imidž i zaštitili okoliš.

Spremnici za napitke od algi

Trendovi u pakiranju wt$

Inovativno pakiranje od algi donosi revoluciju na tržište pića. Uz ovu novu tehnologiju, napitci poput bezalkoholnih pića sad se mogu točiti u membranu od algi umjesto u plastične boce. Velika prednost: proizvodnja je izuzetno jeftina te je verzija s algama 100 % biorazgradiva, a ujedno i jestiva.

Sada se pakira!

Pratite razvoj tržišta s nama

Važno je promatrati i analizirati brze tržišne promjene povezane s globalizacijom kako biste mogli brzo reagirati na nove trendove. Pored ekološke kompatibilnosti, transparentna struktura logistike igrat će ključnu ulogu u budućnosti. Vaši klijenti žele znati odakle roba dolazi i kako se transportira. Potrošači sve više donose odluke o kupnji na temelju svojih vrijednosti. Tvrtke koje ne uvrste održivost u svoju korporativnu strategiju moraju očekivati gubitke.

Trendovi u pakiranju mg$

Obratite nam se!

Za dodatna pitanja besplatno Vam stojimo na raspolaganju